Iubitorii acestui sport s-au arătat foarte încântați de eveniment și au venit într-un număr cât mai mare, în jur de 1500 în fiecare zi. Cursele începeau la ora 10:00 și se terminau în jurul orei 18:00. Înscrierea și verificarea mașinilor s-au făcut în ziua evenimentului.
În prima zi de curse, 30 martie, au fost prezenți aproximativ 100 de piloți licențiați care au încercat să scoată timpi cât mai buni, pentru a putea intra următoarea zi în finale. Categoriile fiind Moto, Street și Profi. Următoarea etapă se va desfășura în luna iulie, iar finala în luna octombrie.
Mașinile modificate de către piloţi și mecanicii lor au înregistrat timpi record. Silviu Ghiță – DOP Motorsport, cu VW Lupo echipat cu două motoare 2.0 TFSI care dețin fiecare în jur de 700 cai putere, a fost cronometrat cu timpul de 8,7 secunde pe cei 402 m și viteză de 277 km/h. Se recunoaște timpul lui Cezar Negoiță de 8,3 scunde ca fiind mai bun, dar timpul lui DOP este în Campionatul Național de Drag și recunoscut de către F.R.A.S.
Trei mașini din grupele Pro Diesel au scăzut sub pragul de 10 secunde: Doru Alexandru Toma – ERC, Cirprin Tofan – Cipos Turbotehnics, DIO Performance și Stăcescu Dragoș – Complete Chip, astfel România mândrindu-se cu mașini diesel de 9 secunde.
La grupa Semi-Pro S5, cu un BMW E30, Cotuț Raul a înregistrat un timp record de 10,3 secunde, iar la grupa Pro cu BMW E30 de 971 cai putere, înregistrând 9,41 secunde, doborând recordul de tracțiune pe spate în România.
Asociația Clubul Sportiv Drag Racing Events organizează curse de drag în România și este format dintr-o echipa de profesioniști în acest domeniu care sprijină motorsportul și organizarea în cadru legal a evenimentelor cu caracter Dragracing, având o istorie de 7 ani în domeniu.
– Material realizat de Iustina Malaicu