APPC (Asociația Profesioniștilor din Presa – Cluj) a organizat duminică, 19 mai, prima ediție a evenimentului Cluj Press Talks. Tema întâlnirii a fost personal branding în presă.
Evenimentul s-a desfășurat la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (FSPAC) și a fost deschis de către George Buhnici.
Jurnalistul de la Pro Tv a povestit parcursul său în carieră, a oferit sfaturi pentru evoluția profesională și a răspuns întrebărilor celor prezenți. Pentru Buhnici, crearea unei imagini personale de succes constă în a fi constant și perseverent. Într-o eră tehnologică definită de dinamism și continuă schimbare, sfaturile acestuia pentru succes au gravitat în jurul omniprezenței – fii pe toate platformele pentru a maximiza șansele de vizibilitate.
“Postează informația pe site, pe Facebook, pe Instagram, pe YouTube, peste tot unde poți avea acces și folosește-te de toate facilitățile oferite de aceste platforme. Dacă îți place presa scrisă, atunci fă asta, dar promovează-ți conținutul și printr-un InstaStory de 15 secunde în care prezinți foarte scurt despre ce este vorba și, cel mai important, asociezi informația cu imaginea propriei persoane. Pentru a-ți construi o imagine pe care lumea să o cunoască, atunci oferă informația în toate formele pe care le ai la îndemână. Este important ca oamenii să știe ca au primit informația de la tine, nu canalul prin care te-au găsit. Fii prezent peste tot!”, a susținut jurnalistul.
Invitați la eveniment au fost și Magor Kádár (FSPAC) – expert în branding și antreprenorul clujean Sergiu Biriș (trilulilu.ro), care au oferit la rândul lor sfaturi pe același subiect.
– Material realizat de Alex Barteș