AUDIO | Seminar: The next big thing in social media

Din oraş

Joi, 6 iunie a.c., în spațiul VIP Lounge din Piața Unirii, Cluj-Napoca a avut loc seminarul “The next big thing in social media” , seminar cu, despre și pentru creatorii de conținut si nu numai, care i-a avut drept reprezentanți pe Cristian Manafu – social media consultant, Robert Katai – content strategist și Ana Morodan – online entrepreneur.

Evenimentul din cadrul festivalului TIFF și a Social Media Espresso a abordat tehnici inovative oferite participanților despre noi strategii de marketing, promovare și alte aspecte ale social media, idei despre utilizarea unor noi platforme cu scop de create sau îmbunătățire a unor contexte din domenii online.

Ana Morodan:


Robert Katai:

De la aspecte tehnice dezvoltate în amănunt de Robert Katai – precum vertical content și alte trucuri vizuale folosite de profesioniștii din mediul online – până la sfaturi profunde în ceea ce privește dăruirea propriului conținut sub formă personalizată oferite de Ana Morodan – cateva zeci de pasionați ai temei abordate au asistat seminarul propus.

Pe deviza “ceea ce suntem trebuie să se reflecte în tot ceea ce facem” cei trei speakeri, toți creatori de conținut au abordat în diferite feluri ideea de social media, stabilind de la inceput faptul că pentru a putea crea conținut de calitate e nevoie de cateva aspecte importante, care ar trebui privite ca niste reguli. Câteva prime reguli  propuse în cadrul acestui seminar ar fi cunoașterea audienței căreia te adresezi, conștientizarea faptului că fiecare om este unic, dar succesul este dobândit prin foarte multă muncă și implicare, adaptarea conținutului la generația actuală și utilizarea aspectelor media în funcție de ce se cere de către consumatorii mediului online și de asemenea în funcție de cat este dispus un creator de context să ofere.

Printre alte lucruri sugerate de către cei trei speakeri în cadrul seminarului a fost și faptul că exact ca orice lucru – meserie – care te epuizează atât din punct de vedere fizic cât și psihic timpul acordat priorităților tale, dar și propriei persoane este esențial pentru a oferi un conținut de calitate care să fie în conformitate cu așteptările consumatorilor de social media.

– Material realizat de Luisa Prem

leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

related posts