Uber introduce o nouă funcție atât pentru siguranța clienților cât și a șoferilor. Această măsură le cere șoferilor să confirme purtarea măștii de protecție, printr-un selfie, conform Agerpres.
Cei care nu respectă această măsură nu se vor putea conecta şi nu vor putea utiliza aplicaţia. În plus, șoferii vor fi rugaţi să confirme că au luat măsuri suplimentare de siguranţă, cum ar fi dezinfectarea maşinilor în mod regulat sau oferirea de dezinfectant pentru mâini călătorilor.
La rândul lor, călătorii vor fi nevoiți să confirme că au luat câteva măsuri-cheie recomandate de autorităţile de sănătate publică, cum ar fi spălarea mâinilor înainte de urcarea în maşină, alegerea banchetei din spate în timpul călătoriei şi deschiderea geamurilor pentru a facilita ventilaţia.
Astfel, începând de luni, 18 mai, le vor fi afișate în aplicație tuturor șoferilor, curierilor și utilizatorilor Uber din România, informații referitoare la siguranță, alături de o listă de măsuri pe care trebuie să le respecte, înainte de o cursă.
Compania va echipa gratuit mașinile șoferilor cu panouri separatoare din plastic în următoarele săptămâni, după ce, în ultima lună, le-a oferit acestora produse dezinfectante.
„Pe măsură ce oraşele se redeschid, iar oamenii se pun din nou în mişcare, luăm noi măsuri pentru a-i ajuta să rămână în siguranţă şi să aibă grijă de sănătatea lor de fiecare dată când utilizează Uber” a declarat Dara Khosrowshahi, CEO Uber.
Uber Eats, serviciul de livrare pentru mâncare operat de compania Uber, a anunțat că se retrage de pe piața din România. Până la finalul lunii iulie, UberEats pleacă din România doar cu numele. Platforma Tazz by eMAG, o platformă de livrare rapidă pentru mâncare gătită din restaurante, preia o parte din echipa UberEats, inclusiv directorul de vânzări.
Sursa: Corona24
Rareș Florea