Campania de informare denumită „Drepturile pasagerilor”, derulată la nivel naţional de CFR Călători, face parte dintr-o campanie a Comisiei Europene aplicată în toate cele 27 de state membre. Acţiunea li se adresează cetăţenilor comunitari care călătoresc cu trenul sau avionul, cu scopul de a-i conştientiza în privinţa drepturilor pe care le au.
Cu prilejul acestei mobilizări, o delegaţie a Comisiei Europene condusă de Meglena Kuneva, consilierul special al vicepreşedintelui executivului de la Bruxelles, a vizitat astăzi Gara de Nord din Capitală, pentru a constata problemele cu care se confruntă călătorii români. Cele mai frecvente probleme sunt legate de timpul călătoriilor, precum şi de serviciile oferite persoanelor cu dizabilităţi, a precizat directorul de marketing CFR Călători, Adrian Vlaicu, citat de Rador.
El a adăugat că România aplică deja normele europene în privinţa traficului feroviar internaţional, însă nu şi pentru cel intern, unde există o derogare de cinci ani, timp în care vor avea loc lucrări de reabilitare a reţelei de transport.
___________
Ana Giol