Campania „Bac de 10” continuă și în 2020, motivând absolvenții de liceu să ia 10 la bac, potrivit unui comunicat de presă transmis de organizatorii Untold și Neversea.
Această campanie susține în fiecare an performanța elevilor în educație. Organizatorii festivalurilor Untold și Neversea continuă și în acest tradiția, lansând campania „Bac de 10”, care a motivat sute de mii de tineri absolvenți din România.
Cea de-a șasea ediție a campaniei oferă tuturor absolvenților de liceu care iau nota 10 la bac acces gratuit la Untold și Neversea. Cei care promovează examenul de Bacalaureat, atât în această sesiune, cât și în sesiunea din toamnă, primesc un voucher care poate fi folosit la achiziționarea abonamentelor pentru Untold și Neversea 2021: la Untold un voucher în valoare de 10 euro, iar la Neversea un voucher în valoare de 20 de euro.
,,Campania are un mare succes și îi motivează an de an pe elevii care ajung la examenul maturității, un moment foarte important din viețile lor. Credem în generația tânără, sprijinim încă de la început educația și îi încurajăm pe elevi să fie ambițioși, să creadă în ei și să aibă performanțe de top. Chiar dacă anul 2020 este un an cu restricții, care au adus odată cu ele și amânarea celor două festivaluri, considerăm că absolvenții din acest an merită să fie recompensați și ei pentru munca depusă. Așa că ne-am hotărât să derulăm campania BAC DE 10 și în acest an și să îi primim pe toți absolvenții din 2020 la edițiile de anul viitor”, a declarat directorul de comunicare Untold și Neversea, Edi Chereji.
Această campanie este susținută de Kaufland, iar pe lângă accesul gratuit la ambele festivaluri, tinerii absolvenți de 10 vor primi un voucher în valoare de 100 de lei din partea Kaufland România, valabil în orice magazine Kaufland și consumație în valoare de 500 de lei la oricare dintre cele două festivaluri.
„Fără îndoială 2020 este un an aparte, cu multe schimbări imprevizibile. De aceea, noi la Kaufland România credem că e important să fim constanți și să continuăm să ne implicăm în proiecte educaționale, cum este Bac de 10. Suntem alături de toți tinerii care se pregătesc de absolvirea liceului și le urăm mult success celor care susțin examenul de bacalaureat. Așteptăm să ne revedem anul viitor la festivaluri, în siguranță”, spune CSR Manager Kaufland România, Katharina Scheidereiter.
Formularul de înscriere în această campanie este disponibil pe https://untold.com/bacde10/ și https://neversea.com/bacde10/, disponibil din momentul afișării rezultatelor.
Sursa: Instagram Untold Festival
Bernadette Nemeth