Apple lucrează la o nouă facilitate pentru iPhone, care implică un cod QR și va facilita testarea aplicațiilor fără a fi necesară instalarea acestora.
iOS 14 le va oferi dezvoltatorilor posibilitatea de a furniza conținut interactiv și dinamic în aplicații care va putea fi accesat chiar și fără ca ele sa fie instalate de către utilizatori, însă se pare că totul funcționează exclusiv prin scanarea unui cod QR. Această funcție pare să fie o modalitate de testarea și ulterior instalare a aplicațiilor promovate offline. Dacă, de exemplu, un muzeu oferă vizitatorilor ghid vocal și alte informații prin intermediul unei aplicații promovate la intrare, în loc să o caute în App Store, vizitatorii vor scana codul și vor testa aplicația înainte de a decide dacă au nevoie să o instaleze. Apple ar testa această facilitate cu aplicații precum Youtube, PS4 Second Screen, Yelp, OpenTable și DoorDash.
Această funcție seamănă cu ceva folosit de Android.
Noutatea descoperită în iOS 14 se aseamănă, până la un moment dat, cu Slices din Android. La fel și Slices permite testarea aplicațiilor fără instalarea, propriu-zisă, a acestora, dar tinde să nu existe o legătură offline-ul prin intermediul codurilor QR. Cei de la Apple au copiat, de această dată, ceva de la Google și va rămâne de văzut ce rezultat vor obține în continua lor competiție.
Sursa: Inquam Photos
Marius Băcilă