Masterclass-ul de Fashion Marketing susținut seara trecută de Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam, a strâns peste 400 de înscriși Începând cu fashion designeri, pasionați de marketing, vânzări sau PR și până la bloggeri sau studenți, persoane care au dorit să ia parte la întâlnire.
Cursul intensiv, organizat de Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, în colaborare cu Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, s-a întins pe durata a patru ore, timp în care a speakerul Clarence a reușit să-i facă pe cei din sală să ia parte la discuție, împărtășindu-și propriile idei și argumente.
Scopul principal a fost de a le prezenta oamenilor provocările și tendințele în fashion marketing, iar printre subiectele dezbătute s-au numărat: dezvoltarea unei companii în industria modei, strategiile de marketing necesare, importanța culturii în impunerea unor trenduri.
Invitatul a vorbit și despre legăturile sale cu România și anume colaborări cu designeri clujeni, cu Universitatea Babeș-Bolyai și alte proiecte pe care le-a realizat de-a lungul timpului la noi în țară.
Potrivit organizatorilor, acesta a fost unul dintre cele mai mari evenimente pe care le-au realizat până în momentul prezent, lucru pentru care a fost nevoie atât de suplimentarea numărului de locuri, cât și schimbarea locației.
– Daniela Dinu / Sursa foto: ziuadecj.realitatea.net