Primele rapoarte publicate de Comisia Europeană cu privire la măsurile pe care le iau Google, Facebook, Twitter, Mozilla și asociațiile profesionale reprezentând sectorul publicitar pentru a respecta Codul de bune practici împotriva dezinformării …
Primele rapoarte publicate de Comisia Europeană cu privire la măsurile pe care le iau Google, Facebook, Twitter, Mozilla și asociațiile profesionale reprezentând sectorul publicitar pentru a respecta Codul de bune practici împotriva dezinformării constată unele progrese. Acestea sunt în special în eliminarea conturilor false și limitarea vizibilității site-urilor care promovează dezinformarea, consideră Comisia, solicitând, în acelaşi timp, intensificarea eforturilor, în perspectiva alegerilor europarlamentare din mai 2019. Este nevoie de acțiuni suplimentare pentru a asigura transparența deplină a anunțurilor politice până la începutul campaniei pentru alegerile europene în toate statele membre ale UE, pentru a permite accesul adecvat la datele platformelor în scopuri de cercetare și pentru a asigura o bună cooperare între platforme și statele membre individuale prin intermediul punctelor de contact din Sistemul de alertă rapidă, potrivit Comisiei.
Mariya Gabriel (Sursa foto: © European Union, 2018 / Fhoto: Jennifer Jacquemart)
Articolul integral se găsește pe site-ul Radio România Internațional.