Tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani se uită din ce în ce mai puțin la TV, potrivit graficelor de audiență publicate și analizate de Pagina de Media. Cei mai mulți tineri urmăresc emisiunile posturilor Antena 1 sau Pro TV, care adună în orele de maximă audiență circa 330 de mii (Antena 1) și 450 de mii (Pro TV) de telespectatori tineri.
Potrivit Pagina de Media, situația este una diferită în cazul televiziunilor de știri, pe care publicul tânăr le consumă și mai puțin. Publicul cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani urmăresc, în general, posturile România TV (aproximativ 40 de mii), Antena 3 sau Digi 24 (aproximativ 20 de mii de telespectatori tineri).
Tendința de consum a TV-ului în rândul tinerilor este una în scădere, potrivit ultimelor date furnizate de Kantar Media. Analiza completă și graficele pot fi consultate pe Pagina de Media, accesând acest link.
– Alexandra Boierean / Sursa fotografiei: PR News