Sute de administratori de imobil din Cluj-Napoca au certificatele de atestare expirate și trebuie să reia cursurile de atestare pentru a putea continua să presteze astfel de servicii către asociațiile de proprietari/locatari.
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță că certificatelor de atestare a calității de administrator de imobile, le-a încetat valabilitatea prin împlinirea termenului de trei ani.
Prin urmare, Primăria cere cetățenilor membrii ai unor asociații de prorietari să verifice documentele în baza cărora este atestat administratorul cu care au contract și să se asigure că acesta este legal valabil.
În caz contrar, deținătorii certificatelor de atestare expirate sunt obligați să urmeze cursuri de atestare, organizate de către Primăria municipiuliui Cluj-Napoca și să susțină examenul de absolvire, precum și pe acela pentru obținerea Certificatului de atestare a calității de administrator de imobile.
Perioada de înscriere și de susținere a examenelor este aprilie-iunie 2011.
_____________
Diana Mărginean