Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, intenționează să pună mai mult accent pe informațiile furnizate utilizatorilor care vor avea acces la știrile de actualitate.
În general, oamenii preferă să caute pe reƫea articole care îi interesează, de pildă: informații despre evenimentele curente, noutați despre echipele sportive sau pur şi simplu să distribuie ceea ce simt ei în acel moment.
Oamenii folosesc facebook-ul pentru a putea fi conectați, inclusiv pentru a fi la curent cu cele mai noi ştiri, fie că este vorba despre evenimentele din întreaga lume, susține Varun Kacholia, unul dintre inginerii rețelei de socializare facebook. Rețeaua încearcă ca numarul ştirilor din secțiunea News Feed (noutăți) să fie în continuă creştere, astfel utilizatorii să aibă mai mult acces la informațiile de actualitate decât la mesajele distribuite de prietenii lor.
Vom acorda o atenție deosebită conținutului de calitate, dar şi frecvenței cu care aceste materiale sunt accesate, afirmă doi ingineri ai rețelei. Conform unui studiu realizat de Pew Reserch Center, 64% dintre americani utilizează facebook, dintre care jumătate sunt interesați de ştirile existente pe rețea. Facebook a mai anunțat faptul că traficul de pe rețeaua de socializare a crescut cu 170% într-un an.
– Larisa Bildea / Sursa fotografiei: Manager Express