Facebook va lansa în lunile următoare și o funcție de livestreaming pentru Shops, prin care brandurile și influencerii vor putea promova diverse produse. Aproape un milion de afaceri din Marea Britanie și din întreaga lume pot înființa acum un singur magazin online pentru a vinde produse, potrivit BBC.
Facebook a anunțat o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook și profiluri de business pe Instagram își pot prezenta produsele într-o secțiune specială. Astfel, companiile pot să-și creeze un tab special pe pagina de Facebook sau profilul de Instagram, în care va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii, majoritatea achizițiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. Utilizatorii vor fi de acolo redirecționați spre site-ul companiei.
Totuși, puține brand-uri care folosesc în prezent funcția de Checkout de pe Facebook și Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două rețele sociale. În situația în care apar probleme sau un cumpărător dorește să pună întrebări, el poate face acest lucru prin intermediul mesajelor de pe Facebook Messenger, WhatsApp sau Instagram, unele dintre ele fiind deja utilizate de companii în acest scop, a scris BBC.
,,Din perspectivă de afaceri, obiectivul evident este de a introduce mai multă publicitate. Dar, de asemenea, merită să ne amintim de căderea economică a pandemiei, care va ucide probabil multe afaceri mici, inclusiv cele care postează și fac publicitate pe Facebook. Deci compania are o miză în a ajuta acele întreprinderi să supraviețuiască în orice fel se poate. Compania a folosit deja o abordare fără taxe pe Facebook Marketplace pentru reclame personale. Este mai mare decât de obicei doar pentru că vrem să ne asigurăm că ne deplasăm rapid pentru a pune aceste instrumente în mâinile cât mai multe companii, oriunde s-ar afla, mari sau mici, pentru a le ajuta să supraviețuiască în acest timp”, a spus Layla Amjadi pe Facebook.
Sursa: Facebook Business
Denisa Poliec