Fundaţia pentru Cercetări Sociale „Max Weber” a dat publicităţii rezultatele unui sondaj de opinie realizat în perioada de desfăşurare a Festivalului Peninsula. Una din concluziile principale se referă la faptul că procentul celor care vin în România pentru Peninsula aproape s-a dublat faţă de ediţiile trecute, de la 4% la 7,8%.
Conform aceluiași studiu profilul peninsularului de rând, are între 18 şi 29 de ani şi vine din oraşele din nord-vestul ţării, este student, dar are şi un loc de muncă.
“Cu mulţumirile de rigoare studenţilor care fac cercetări sociologice anual în cadrul festivalului putem spune că 81,3 % din vizitatorii noştri sunt tineri între 18 şi 29 de ani. Putem spune că peninsularii sunt din categoria socială de medie şi superioară.” a declarat Bodor. Un procent de 32% îi reprezintă pe cei care nu au mai fost niciodată la festival.
În prima zi, Tuborg Green Fest Peninsula a avut 14.000 de vizitatori, în a doua zi 17.000 şi în a treia – 19.000 iar 1.600 de corturi au fost montate în campingul festivalului.
Cât despre festivalul de anul viitor organizatori au anuțat ca se gandesc deja la pregătiri “Întâi trebuie să încheiem cu brio festivalul din acest an şi din octombrie să începem discuţiile pentru editiile urmatoare. Anul viitor va fi a zecea ediţie şi vom încerca să fie o editie speciala, aniversara. Organizarea ediţiei viitoare depinde foarte mult de situatia economica si de implicarea sponsorilor si de dorinta marcilor de a sustine acest eveniment.”, a mai spus Bodor László directorul festivalului.
Cătălin Nunu
Foto: peninsula.ro
ar trebui facut mai des o chestie de genul acesta