Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Elena Udrea, a lansat astăzi noul brand turistic al României cu sloganul Explore the Carpathian Garden, în cadrul Zilei României la Expo 2010 Shanghai.
Simbolul grafic sugereazã varietatea formelor de relief specifice României și trimite la elementele primordiale pamânt-apã, naturã sãlbaticã, aventurã, dinamism. ”Explore the Carpathian Garden” se constituie într-o invitație adresatã tuturor celor care doresc sã descopere “cãrãri neumblate” cu naturã neatinsã, culturã autenticã si tradiții strãvechi, se arată în comunicatul ministerului.
Prezent la Shanghai, ministrul Elena Udrea a declarat cã România trebuie sã abordeze promovarea pe piața internationalã într-un mod profesionist, pentru a face fațã competiției acerbe existente la nivel global: „România, ca destinație turisticã, are nevoie sã se afirme pe plan mondial, sã se distingã si sã devinã memorabilã; de aceea, realizarea acestui brand devenise imperativã”.
Proiectul de brand inițiat de Ministerul Dezvoltãrii Regionale si Turismului este finanțat din fonduri europene prin Programul Operațional Regional 2007-2013.
Cătălin Nunu