Ediția din acest an a evenimentului Mediul de Afaceri este dedicată business-ului clujean și reunește marile “branduri de Cluj” dispuse să transmită tinerilor din know-how-ul și experiența acumulte de-a lungul timpului. Proiectul urmăreşte să le prezinte participanţilor poveştile de succes din spatele unor business-uri clujene cunoscute, precum Banca Transilvania, Jolidon, Brinel, Trilulilu sau Grupul Janis.
Proiectul Mediul de Afaceri, organizat de către Societatea Studenţilor Europenişti, va avea loc în perioada 21-27 mai, în Cluj-Napoca şi îşi propune să creeze o conexiune durabilă între mediul academic si mediul antreprenorial. De asemenea, doreşte să promoveze valorile şi educaţia de business în rândul tinerilor studenţi din Cluj-Napoca şi să sprijine iniţiativele antreprenoriale ale acestora.
În cadrul proiectului vor avea loc conferințe, dezbateri, cursuri intensive de pregătire, simulări, activități de business networking, sesiuni de pitching și vizite la companii.
Tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani, înscriși în forme de învăţământ superior, dornici să participe la proiectul Mediul de Afaceri, pot să se înscrie accesând site-ul www.mediuldeafaceri.ro.