Asociaţia Studenţilor Secţiei de Marketing din Cluj-Napoca organizează în perioada 11-13 mai, „Zilele Marketing-ului.” Evenimentul, care are ca scop prezentarea conceptului de marketing, se află la cea de-a patra ediţie şi se adresează studenţilor.
În cadrul acestui proiect, aceştia vor putea participa gratuit la seminarii, dezbateri, workshop-uri şi concursuri care se vor desfăşura la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj. În zilele de marţi şi miercuri, programul se va derula astfel:
Marti (12 Mai) – “Publicitate neconventionala“
- 12:00 – 13:30- Bogdan Naumovici – „Neconventional in Romania”.
- 14:00 – 15:30- Ciprian Pașca- „Publicitate neconventionala”.
- 15:45 – 17:15- Abrudan Claudiu – „Publicitate neconventionala”.
Miercuri (13 Mai) – “Branding si rebranding”
- 12:00 – 13:30- Nicolae Naumof – „Strategii de brand”
- 14:00 – 15:30- Ioan Ionuț Pop și Harry Ioancică -„Rebranding Ursus”.
Studenţii clujeni interesaţi, dar şi cei din ţară sunt invitaţi să participe la eveniment.
Volosciuc Iuliana
Foto: Alecsandru Angela