Surprizele continuă la cea de-a zecea ediţie TIFF

Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF) 2011 îl aduce la Cluj pe cel mai apreciat expert din domeniul distribuţiei de film şi marketing, Thomas Mai. Acesta va susţine în data de 10 iunie un workshop aplicat şi dedicat Crowdfunding-ului, Social Media şi Distribuţiei 2.0.

Astfel, profesioniştii industriei de film români, dar şi invitaţii străini ai festivalului, cei ce activează în domenii precum Marketing, Relaţii publice, Vânzări, dar şi toţi cei interesaţi de modul în care se poate promova rapid şi eficient un “produs” prin intermediul Internetului, au acum şansa să aprofundeze secretele platformelor de socializare online.

Workshopul este structurat pe un interval 7 ore, în baza unui plan de lucru intensiv, în urma căruia participanţii vor învăţa modul prin care social media poate funcţiona pentru obţinerea de finanţări pentru o producţie de film, cât şi pentru distribuţia şi vânzarea filmelor.

 

În prezent, industria de film, şi nu numai, se folosesc intens de platformele sociale. Internetul a devenit o alternativă viabilă atât promovării şi distribuţiei de film, cât şi obţinerii de fonduri necesare realizării unui film. În acest context, este important ca fiecare să îşi adapteze stilul de lucru şi în funcţie de alternativele pe care social media le oferă.

Social media a devenit soluţia ideală prin care se poate face cunoscut un produs, fie el un film, o idee, un eveniment, un album de muzică într-un interval de timp cât mai scurt.

De aceea, TIFF propune acest workshop, în premieră pentru România.

 

Thomas Mai a ţinut prezentări la 19 workshop-uri teme de finanţare, marketing, distribuţie de film şi New Media în întreaga lume. Thomas a fost sales agent timp de 14 pe ani, perioadă în care a vândut filmele realizate de regizori precum Lars von Trier, Lukas Moodyson, Thomas Vinterberg şi mulţi alţii. A produs 4 lung metraje: The Eighteenth, Possessed, Don’s Plum, şi One Point O, fiind recompensat cu numeroase distincţii. Thomas a fost managing partner şi producător la Klondike Film între 1996-1998 şi CEO al Trust Film Sales între 1998-2000. Între 2000-2004 a fost managing partner şi producător la ZentAmerica şi CEO Katapult Film Sales din Los Angeles între 2004-2006. Între 2006-2009, a condus departamentul New Business la TrustNordisk.

Toţi cei ce doresc să se înscrie la workshop-ul susţinut de Thomas Mai la Cluj, în data de 10 iunie,  trebuie să trimită  un email cu CV-ul ataşat pe adresa .

Pentru a participa la workshop, preţul unui bilet este de 30 Ron 15 Ron (pentru studenţi). Studenţii la facultăţile de film au acces gratuit pe baza prezentării carnetului de student la intrare.

 

________________

Andrada Lăutaru

Distribuie articolul!