Studenții învață din succesul marilor branduri clujene

Educaţie Eveniment

Începând de astăzi, studenții, în calitate de viitori afaceriști, au posibilitatea să împrumute din succesul persoanelor reprezentative ale Clujului. Marile branduri cunoscute atât pe plan național, cât și internațional, își dau întâlnire la Mediul de Afaceri cu scopul de a facilita îndeplinirea dorințelor tinerilor de a se lansa în afaceri, dar și de a dezvălui din secretele care le-au asigurat succesul în timp.

Acest lucru este posibil în cadrul proiectului Mediul de Afaceri, implementat în perioada 21-27 mai de Societatea Studenților Europeniști (SSE), o organizație non guvernamentală, înființată în anul 1995, sub auspiciile Facultății de Studii Europene, în cadrul Universității Babeș-Bolyai. Organizația prevede dezvoltarea societății civile în context european.

Principalii invitați sunt reprezentanți de la Banca Transilvania, Jolidon, Brinel, Trilulilu, Janis, Integra HR și Omnipass. Evenimentele care au loc în cadrul proiectului se desfășoară în locații precum Casa de Cultură a Studenților, în prima parte a fiecărei zile, începând cu ora 10, Janis Cafe, după ora 20 și MdA Party, în ziua de sâmbătă, începând cu ora 20.  Temele dezbătute în cadrul proiectului sunt atât pragmatice, Dezbatere între mediul academic și mediul de afaceri, Modele de succes în business-ul clujean, Generarea ideilor de afaceri, Atragerea surselor de finanțare, Management financiar, Business Networking, cât și de relaxare, bancuri cu și despre oameni de afaceri, precum și curs de actorie pentru oamenii de afaceri. Duminică, începând cu ora 18, la Casa de Cultură a Studenților, va avea loc Gala de premiere a brandurilor de Cluj și a celor mai activi participanți.

Beneficiarii direcți sunt studenții cu vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani, cu precădere, persoanele care doresc să învețe cum să pună bazele unei afaceri proprii, cum să își administreze resursele sau cum să își gestioneze bugetul. Rezultatele așteptate în urma acestei săptămâni sunt creșterea gradului de motivație în rândul participanților și a atractivității mediului de afaceri pentru studenți.

___________

Adriana Buga

leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

related posts