Creativitatea și gândirea strategică, premiate în cadrul Festivalului Studenţesc de Publicitate

Din oraş

Studenții Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (FSPAC), Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca au fost provocați la începutul lunii aprilie să-și demonstreze creativitatea și gândirea strategică. Timp de două săptămâni studenții au creat cele mai bune campanii de publicitate și strategii de promovare, astfel cei mai buni au fost premiați în 28 aprilie în cadrul Galei Festivalului Studențesc de Publicitate.

FSPAC în colaborarea cu agenții de publicitate din Cluj a propus studenților oportunitatea de a-și testa cunoștințele obținute în cadrul cursului de comunicare publicitară, dar totodată de a-și dezvolta creativitatea și spiritul competitiv. Peste 40 de echipe participante s-au dedicat conceperii de campanii publicitare pe baza brief-urilor propuse de către agențiile partenere: Vitrina Advertising, Trend Communication, Exquisite, Loopa, IAA YP.
În Auditorium Maximum a Universității Babeș-Bolyai, fiecare agenție și-a declarat câștigătorii, asftel cei mai buni au obținut premii, chiar și internship-uri în cadrul unor agenții de publicitate.

Particip pentru a doua oară la acest festival. Cred că este unul dintre lucrurile faine care au loc la FSPAC, colaborând cu agenții de publicitate, avem posibilitatea dincolo de a câștiga premii să ne dezvoltăm multilateral, personal și profesional, fiind o șansă unică de a te remarca, după un internship ai și posibilitatea de angajare, plus cooperezi cu profesioniști în domeniu. Festivalul Studențesc de Publicitate înseamnă aplicarea teoriei în practică

, ne-a dezvăluit Denisa-Alecsandra Popa, studentă Comunicare și Relații Publice, an II.

Festivalul Studențesc de Publicitate a premiat și studenții care au participat la categoria Spoof-urilor (parodii), prezentând cât mai original o reclamă difuzată pe piața din România. Câștigători ai acestei categorii au fost declarați Mădălina Emanuela Băbălean, Ioana Câmpan, Sorin Bland, Cristina Chiș, Cristian Sularea, studenți în anul II la Jurnalism.

Când am început să filmăm am tras și câte zece duble pentru fiecare cadru. Stresul a început în momentul în care a fost deschis votul publicului, atunci ne-am mobilizat, am promovat spoof-ul pe rețele de socializare, fiind susținuți chiar și de Lidl România. Știam că Lidl organizează săptămânile gastronomice naționale, de aici venind și idea spoof-ului cu săptămâna bucovineană, am făcut spoof-ul după o reclamă de la vinul Cepa Lebrel, al nostru numindu-se Tu-ți ceapa ta

, a declarat Mădălina Emanuela Băbălean, membru al echipei care a obținut premiul cel mare.

Aici puteți vedea spoof-ul câștigător: http://publifest.ro/video/lidl/

Principalele obiective ale festivalului sunt de a stimula creativitatea și gândirea strategică a studenților și de a-i familiariza pe aceştia cu modul în care își desfășoară activitatea agențiile de publicitate. Festivalul Studențesc de Publicitate este organizat de cadrele didactice și studenții din cadrul Departamentului de Comunicare, Relații Publice și Publicitate al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (FSPAC), debutând în 2003. Anul acesta, festivalul s-a desfășurat sub egida aniversării a zece ani de activitate pentru Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate din cadrul FSPAC.

 Doina Stînă

 

leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

related posts