„Zilele Marketing-ului” din nou la Cluj-Napoca

Asociaţia Studenţilor Secţiei de Marketing din Cluj-Napoca organizează în perioada 11-13 mai, „Zilele Marketing-ului.” Evenimentul, care are ca scop prezentarea conceptului de marketing, se află la cea de-a patra ediţie şi se adresează studenţilor.

Prof. Nistor Voicu a realizat o introducere în marketing pentru studenţi În cadrul acestui proiect, aceştia vor putea participa gratuit la seminarii, dezbateri, workshop-uri şi concursuri care se vor desfăşura la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj. În zilele de marţi şi miercuri, programul se va derula astfel:

Marti (12 Mai) – “Publicitate neconventionala

  • 12:00 – 13:30- Bogdan Naumovici – „Neconventional in Romania”.
  • 14:00 – 15:30- Ciprian Pașca- „Publicitate neconventionala”.
  • 15:45 – 17:15- Abrudan Claudiu – „Publicitate neconventionala”.

Miercuri (13 Mai) – “Branding si rebranding”

  • 12:00 – 13:30- Nicolae Naumof – „Strategii de brand”
  • 14:00 – 15:30- Ioan Ionuț Pop și Harry Ioancică -„Rebranding Ursus”.

Studenţii clujeni interesaţi, dar şi cei din ţară sunt invitaţi să participe la eveniment.

Volosciuc Iuliana

Foto: Alecsandru Angela

Distribuie articolul!